środa, 25 lipca 2012

Bo kiedy staje przed tobą miłość twojego życia nie masz żadnych wątpliwości . 





Uwielbiam dostawać darmowe próbki - szczególnie,kiedy faktycznie są przydatne .Załapałam się na plecaczek skarbów dla gabrysi i byłam zaskoczona ile fajnych rzeczy znalazłam w środku !


- booklety dla rodziców , mini kiążka kucharska i tabela pokazująca ile żelaza znajduje się w jedzeniu .


 - zasłonka na szybę w samochodzie .
- oliwka , chusteczki i płyn do kąpieli Johnsons Baby
- 'kartki' zapobiegające farbowaniu ubrań w czasie prania .
- płyny do płukania Persil dla dzieci .
- mini sudocrem .
- maść na swędzenie i odparzenia .
- pojemnik na biszkopty .
- gryzak .
- chusteczki antybakteryjne Detol
+ darmowe portret u fotografa :)


moja mała słodkość waży prawie 7 kilo , mierzy 61 cm i wyprzedza tabelę rozwojową !
a tak sobie dziś spacerowałyśmy : )
+ kupiłam świeczki do naszego gniazdka , lakiery dla moich paznokci , a dla gabrysi buciki do chrztu i puchatkowe sandałki !












1 komentarz: